خبرگزاری شبستان

یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

الأحد ٠ جمادى الثانية ١٤٤١

Sunday, January 26, 2020

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - تئاتر و هنرهای تجسمی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۱۹ - ۱۱:۰۰ شناسه خبر : ۸۶۶۰۲۶
علی قربانخانی مطرح کرد
«ایده تا بازار، تجاری سازی»؛ کارگاهی برای توانمند سازی افراد حقیقی و حقوقی
مدیرعامل شرکت «مدیریت تجارت آترا وندا» از برپایی کارگاه «ایده تا بازار، تجاری سازی» در نمایشگاه گیل اکسپو خبر داد و گفت: این کارگاه به موضوع توانمندسازی افراد حقیقی و حقوقی در ارائه محصولات و خدمات فن آورانه به بازارهای هدف می پردازد.


  به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، همزمان با هفته پژوهش، کارگاه «ایده تا بازار، تجاری سازی» از ساعت 13:30 تا 14:30 امروز سه شنبه 19 آذر در نمایشگاه گیل اکسپو 2019 برگزار می شود، برگزاری این کارگاه بهانه ای شد تا با «علی قربانخانی» مدیرعامل شرکت « مدیریت تجارت آترا وندا» که اولین شرکت در حوزه تخصصی تجاری سازی، مستقر در پارک علم و فناوری گیلان است به گفتگو بنشینیم که در زیر می آید:

 

کارگاه «ایده تا بازار، تجاری سازی» با چه هدفی برگزار می شود؟

کارگاه تجاری سازی به موضوع توانمندسازی افراد حقیقی و حقوقی در ارائه محصولات و خدمات فن آورانه به بازارهای هدف می پردازد؛ تجاری سازی در واقع مرحله اتصال فن آوری به بازار است. به عبارت دیگر، تجاری سازی به معنی ارایه راهکارهای ورود فناوری به عرصه کسب و کار است. بستری که فناوری های خلاقانه با استفاده از فرآیندهای فنی، تجاری، حقوقی و مالی به محصولات قابل ارایه و فروش تجاری تبدیل می‌شوند.

آیا محدودیتی برای ارائه ایده در این کارگاه وجود دارد؟

در ارایه ایده‌ها محدودیتی وجود ندارد بلکه موضوع اصلی نوآوری، قابلیت ارایه و تولید و نهایتا امکان سنجی جهت بازاریابی و فروش در بازارهای هدف می‌باشد.

مخاطبان این کارگاه چه گروه هایی هستند؟

در این کارگاه میزبان فناوران و صاحبان ایده‌های خلاق هستیم؛ در کارگاه «ایده تا بازار، تجاری سازی» سه گروه از مخاطبان با خدمات تجاری سازی آشنا می شوند از جمله مخاطبان این کارگاه می توان به « هسته‌های‌ نو آور» که ایده فناورانه و بازار پسند دارند و «هسته‌های پیش رشد» که در حال تولید نمونه اولیه ایده فناورانه و بازار‌ پسند هستند - « شرکتهای رشدی» که شرکتهایی نوپا هستند که می‌خواهد تولید و عرضه محصول فناورانه خود را آغاز کند و «شرکتهای پسا رشدی» که وارد بازار شده و به دنبال تثبیت بازار خود میباشند - و « شرکتهای توسعه‌ای » که شرکتهایی رشد یافته هستند و به دنبال توسعه محصول یا بازار خود می‌باشند، اشاره کرد.

 

پایان پیام/32

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

با نمایش آثار ۶۷ هنرمند زیر ۳۰ سال در خانه هنرمندان

چهارمین ورسوس آغاز شد/ برگزیده جشنواره به تور هنری اتریش می رود

چهارمین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس» با نمایش ۱۰۱ اثر از ۶۷ هنرمند جوان زیر ۳۰ سال در خانه هنرمندان آغاز شد.

اخبار برگزیده شبستان